homeland




sunt cel mai înverșunat singuratic
pe care l-am cunoscut vreodată
care bate străzile unui loc care nu mai e al lui

în orașul ăsta luminile n-au ajuns niciodată
și tu n-ai venit
deși te-am chemat la toate sărbătorile

uite
sunt mică
m-am tuns și zâmbesc
să mă poată cunoaște alții
ca să nu fie nevoie să mă cunosc eu

bat străzile
laolaltă cu bețivii
și râd
că mă recunosc ca pe una de-a lor
mi-e jenă
așa că mă duc mai departe

m-aș întinde pe mijlocul străzii
unde ei n-au mai pus felinare
în ritmul ăsta
nu o să mă calce nimeni până dimineață

eu sunt
tu ești
la fel și vinul dintre noi
te întinzi
în partea mea de lume
oi fi beată
că nu e prima dată cînd te las să intri

așa nu se întâmplă
nimic
pe aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

Încă de pe atunci vulpea era vânătorul, Herta Müller