încă noi




în ochii mei îți fug nasturii de la cămașă
sau te arunci într-o melodie de-a altcuiva
nu dansezi dar asculți
ai putea și tu să porți războaie
să-ți lași părul lung

chiar și-așa
fusta mea nu e îndeajuns de lungă
oricum
în prezența ta mă simt indecentă
nu ochii tăi mă dezbracă
reacționez mai degrabă psihosomatic

cineva udă florile în blocul de lângă
și la fiecare semafor mai scapă frunze pe masa noastră
mi-ai îndesat câteva în scrumieră
kent herbal sau nu mai fuma te rog
apoi vorbești cumva și nu înțeleg
limba ta spune mai furios
ceea ce nu simți pentru mine

dar dacă
nimeni nu cedează
să pleci măcar

oricum
când ți-ai ascuns degetele prin păr
mi-am dat seama că te-ai așezat de fapt la altă masă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

poem de dragoste