seasons



a venit primăvara
și-am ieșit să ne iubim pe balcon
ne-am întins tălpile pe balustradă
și-am umplut scrumiera
după care ne-am pus să scriem poeme
pe radiohead

all is full of love baby
așa îmi spui când mă pierd printre rânduri
de milioane de ori m-am gândit să te contrazic
dar de fiecare dată când încerc
tu îți dai jos tricoul
și-mi acoperi gura
cu cât mai mult din tine

e frumoasă primăvara
și vecinii au ieșit să ne privească

așa că dacă nu ești aici
trec pe la fiecare pe rând
tu faci la fel prin alte blocuri
de aia nu te găsesc niciodată

uite s-au terminat toate poemele
și berile din debara
calc pe dozele tale
în timp ce în patul nostru
mă așteaptă alte bucle.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

poem de dragoste