unde (nu ești) tu


dacă într-o zi m-ai prinde de mână
și mi-ai spune că sunt frumoasă
m-aș apleca peste tine
să-ți iau capul în mâini și să te acopăr cu nemulțumiri
pentru că așa am învățat
să-mi dau ochii peste cap
să dorm când nu trebuie
chiar dacă nu știu desenez mereu cuvinte pe toate foile
  
în toate barurile te văd doar pe tine
în toate cărțile doar pe mine
și-avem dreptul să sărim din când în când
în lumea celuilalt
doar că ezităm
atunci toate ni se opresc pe buze


ca să ne putem agăța de tot ce ne scapă
am deschis
mai mult sau mai puțin imaginar
situații în care nu ne regăsim
melodii pe care nu le ascultăm
vise în care nu ne jucăm


și-atunci
vezi cum tremur
și nu mă poți lua în brațe


de fapt nici nu mă aștept la nimic
doar că unele lucruri durează prea mult
iar eu nu am răbdare
să tot fiu între două lumi
atât de prost construite
încât nu mă regăsesc în niciuna
dintre
ele
fără
tine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

Încă de pe atunci vulpea era vânătorul, Herta Müller