contururi



te văd pe malul Someșului la pescuit
ție îți place că te văd
mie nu
ca și cum
și de data asta te-ai împotrivi lucrurilor pe care le gândesc

e greu pentru amândoi
dar în moduri atât de diferite încât tu uiți imediat ce ne unește
și te arunci în apă
crezi c-ai găsit somon
și te-ai gândit să gătești ceva
cel puțin la fel de complicat ca viața

dar nu ți-a ieșit
că viața nu e complicată când ne-o dorim noi
și după aia ne dorim tot timpul opusul

doar să fie durere
ca să ne contureze trupul
și mai mult decât atât
amintiri care să ne învârtă pe degete
să ne facă să tresărim
pierduți

ultima oară când te-am văzut pe mal
încercai să suferi singur
așa că am strigat
că nu e posibil
dar tu te-ai lăsat purtat de curenți
și-ai făcut-o în continuare

pe când eu
ți-am luat găleata cu pești
și-am plecat să te descopăr.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

poem de dragoste