(ne)iubire



în fiecare dimineață
mi te imaginez zâmbind
întinzându-te peste problemele de ieri
acoperindu-le cu degete lungi și osoase
de parcă nimănui nu i-ar mai putea păsa de ele

fericirea stă în cafeaua de dimineață
și uneori
sub pielea peste care refuzi să tragi un tricou
m-aș putea băga și eu
și-o zicală clișeică mi-a spus asta
dar până să mă lași tu să înțeleg cum stă treaba
s-a făcut noapte
iar mie mi-a mirosit a cafea din altă casă

așa n-am putut să te iubesc mai mult
de fiecare dată
mi-e mult mai ușor
să trec prin orice altceva
decât prin viață

mereu spuneai
ce-i cu tine femeie
nu fi nebună
nu urla după dragoste
nu plânge
ca și cum n-aș fi aici

nu înțelegi
tu pleci pentru totdeauna
în fiecare zi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

poem de dragoste