FRIG

n-ai înțeles
că e frig când tu nu ești aici
iar muzica e mereu nepotrivită
mai ales în serile în care
știu c-aș lua jacheta ta peste–
m-aș putea preface că eu nu am niciuna

degeaba simt că ți-e frig
pot purta întruna parfumul tău
fără să-mi pese
oricum ceilalți întorc capul ca și cum ai fi tu
deși impresia pe care o las nu e nici pe departe la fel de puternică
dar se întinde pe kilometri întregi
așa cum și-o iubire ar putea face

dar niciodată nu reușește
pe când eu te port
ca și cum n-aș avea altceva de făcut

într-o zi m-am ridicat să-ți spun
sunt mândră de tine
așa cum ești
e ceva ce seamănă bine cu iubirea
dar se îndepărtează de viață
așa cum faci și tu

în schimb
n-am putut să o fac
iar tu
ți-ai luat o jachetă
numai
pentru
tine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

poem de dragoste