morrison hotel



mi-am imaginat că a venit vara
și tu nu erai acolo
așa am trăit fiecare zi de parcă
ar fi fost ultima

am fost să mă cazez în toate hotelurile
să văd show-uri de striptease club all night long
bufet suedez băuturi all-inclusive
să-mi povestesc absențele cu ceilalți

naivitatea poate fi ușor confundată cu fericirea
un soi de deja-vu care ți-o trage la nesfârșit
nu-i spui niciodată nu

m-am tot mutat la adrese noi
cu gândul că
la una din ele vei nimeri să-mi scrii

până când lupta asta s-a purtat doar în mine

trebuie să-ți spun
când tu te-ai fi cuplat cu unii
eu m-aș fi iubit cu toți aceia care-ar fi avut nevoie
dacă vreuna din toate astea
te-ar fi adus înapoi

până la urmă
te-ai transformat și tu
într-un simplu hotel.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

poem de dragoste