viață conjugală



degeaba îmi mai găsesc cuvintele acum
sunt doar o consolare
a lumilor în care ne-am învârtit
și-am spus povești de noapte bună
ne plăcea atât de mult să ieșim noaptea
să ne purtăm gecile preferate și bocancii
în nopțile de iulie
după care să ne-mbrățișăm transpirați

picătură cu picătură

dragostea se face și din apă dacă vrem
îmi spui asta de fiecare dată când ne bem cafeaua
aș râde de tine
dar de obicei fug să mă ascund
cât timp tu dormi cu cartea tolănită pe burtă
și sforăi
dar de fiecare dată
eu mă duc să fac să ne fie
viața mai ușoară

că tu așa faci
și nu te-ai sinchisit niciodată
să vezi cât de des te părăsesc
atunci
eu de ce aș face-o?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

poem de dragoste