ARTileria

          Marți seara, obosită după o serie de cursuri împrăștiate de-a lungul întregii zile, am hotărât să nu alegem drumul constant către cămin, ci să ne oprim la Casa Tranzit, pe strada Barițiu nr. 16, unde asociația ARTileria împlinea un an de existență și pregătise o ediție specială a serii de caricaturi și portrete.
          Atmosfera era una extrem de plăcută, un fel de cadru boem, în care orice artist profesionist sau unul în devenire s-ar fi simțit în largul său. Acest sentiment a fost dat și de cercul în care s-au încadrat diverși tineri, mai mult sau mai puțin amatori, care au urmat exemplul studenților de la UAD și au avut parte de o sesiune de creație, motivați fiind de pasiunea lor, de provocarea de a avea în față două modele total necunoscute, dar și de premiile oferite de asociație.
          Participanții mi s-au părut foarte receptivi, atenți la ceea ce se întâmplă în jur și dornici de socializare. Cu siguranță experiența a fost inedită. E foarte frumos să îți permiți luxul de a râde de tine. Acestea sunt și sentimentele care m-au încercat pe parcursul serii, stând în apropiere de Mihai Kirillă și de Nicolae Romanițian, pe care i-am urmărit îndeaproape în munca lor.
          Am schimbat câteva replici cu relaxatul Mișu, care mi-a promis și mie o caricatură, în următoarea întâlnire. Îmi acord de pe acum dreptul de a mă simți privilegiată, eu neapucând să mai ajung pe scaunul modelului, dată fiind răbdarea prea mare pe care am avut-o și probabil o oarecare toleranță pe care eu nu am sesizat-o, dar de care alții au profitat, pentru a obține o caricatură cât mai repede. Cert e că așteptarea merită și nici măcar nu realizezi cu adevărat trecerea timpului, decât dacă ți se face foame. Eu una am fost foarte încântată și abia aștept următoarea întâlnire, să îi revăd pe oamenii care mi-au creat o asemenea bună impresie!
         Până la următoarea întâlnire, vă invit să aflați mai multe despre ARTileria de pe Facebook urmăriți punctul de vedere al Ioanei, precum și imaginile surprinse pe parcursul serii.
Artileria


Articol Flip Flop

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

Încă de pe atunci vulpea era vânătorul, Herta Müller