Casabil fest

Livia s-a dus într-o zi 
să-mi trimită începutul distanţei 
n-am crezut-o când mi-a vorbit în sârbă 
mi s-a părut absurdă 
de ce fata cu părul de foc 
vrea să fie bucureşteană 


 mă gândeam cum să mut mâine fest-ul la mine 
asta a fost până când ea a inventat lumea 
într-un pahar de apă 
şi furtuna într-un bol de frişcă 
 nu i-au trebuit decât 3 ore 
pentru ca valul să aducă 
autobuze cu prăjituri 
sar cât pot de mult în sus 
de atâta fericire 
s-a găsit cine să facă savarine casabile 


o rog să ia o ţigară 
fumul acesta îmi aduce visele acasă 
lasă îi spun 
mâine vom fi unde trebuie să fim. 


mulţumiri Liviei, lui Alex Lungu şi Mădălinei

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

Încă de pe atunci vulpea era vânătorul, Herta Müller