Filmul de Piatra 2.0 – Best of

Ediţia care a umplut teatrul pentru patru zile de filme de calitate a adus pietrenilor o nouă şansă de a vedea cele mai bune scurtmetraje, de această dată în aer liber, într-un cadru numai bun pentru toate gusturile. Practic, noi am dat startul zilelor oraşului, dar asta e mai puţin important. Mi-ar plăcea să ştiu că lumea s-a distrat, ceea ce pot să deduc din faptul că au rămas ceva spectatori până la final. Mai ales pentru că am avut şi folk în deschidere. Ce putea fi mai bun de atât pentru o seară de joi?
Oricum, în prim plan am fost tot noi, voluntarii. Chiar dacă nu toată lumea ştie asta. Ne-am asigurat ca toate scaunele să fie utilizabile. Şi a fost o satisfacţie destul de mare să vedem cât de multe au fost ocupate! Şi pe parcursul proiecţiilor nu am stat degeaba, desigur. Meritam şi noi o răcoreală. Sau… ceva şofat. :D unii ceva mai curajoşi au ajuns pe la ciocan. Eu doar i-am privit de pe margine. E ceva ce nu aş încerca prea curând. Mi-a ajuns învârteala de a doua zi din Chaos. Atât.
Cert e că ne-am distrat cu toţii, voluntari, spectatori sau… muncitori, care şi-au găsit o nouă „muză”, pe Niculina. Şi nu au lăsat-o în pace până ce nu i-au promis toate palatele din lume, concretizate în curse gratis pe la carusele. Bineînţeles, alt Făt-Frumos îi este destinat Niculinei noastre. Unul mai real. Unde mai dăm noi de atâta distracţie? Dar, ca totul să fie ca la carte, a doua zi am continuat. O parte dintre noi. Şi aşa am şi filmat pentru Timelapsus. O să vedeţi voi ce a ieşit în videoclipul următor.
Detalii mai multe în pozele de mai jos. Multe mulţumiri lui Ionuţ, fratele meu drag, care ne-a fost alături şi ne-a ajutat să imortalizăm toate aceste momente!
Şi dacă încă ne invidiaţi pentru aceste experienţe trăite în cadrul festivalului, vă invităm să vă alăturaţi nouă la ediţia din toamnă, 2.5. Mai multe detalii vor apărea treptat pe pagina de facebook a noastră. Toate bune!












Comentarii

  1. Si, pentru cel mai curajos voluntar, doua ture consecutive de invartealaaaaaa! :)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. da,da, si vanataile care m-au tinut o saptamana :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

Încă de pe atunci vulpea era vânătorul, Herta Müller