Fix Alert





După mult timp, am reuşit să mă uit la un film. Nu sunt mulţumită că a durat atât de mult timp. Dar nu regret. Parcă am rămas fără un pantof. Nu ştiu, simt câteva click-uri direct în creier. E de vină el. Cu tot cu filmul lui. Fix.Alert. Ce-mi place! Ceva puzzle pe ici pe colo, detaliile lui în ochii mei. Detaliile tuturor în ochii mei şi cât mai puţină vorbă. Exact de filmul ăsta aveam nevoie acum. E exact starea mea. Mă menţine acolo vie, mai vie decât mă aşteptam. Începutul semăna a moarte. Nu era de fapt. Şi nici după gloanţe nu era mai multă moarte. Toate ţigările aveau fum la un loc cât fumul uneia de-a lui. Era un plan. De zece ori mai bun. Dar dă greş. Moare. E foarte bine că a murit. Aşa a putut avea faţa aceea surprinsă. Altfel nu. Nu mai scapă decât ochii băiatului. Care fug să acopere ochii mei. Abia acum e finalul!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

VIS