FDP -impresii finale

După explozia din primul articol despre FDP, m-am simţit foarte subiectivă când discutam despre festival. Şi n-am mai fost în stare să scriu ceva care să mă mulţumească, să spună ceva interesant. Aşa că m-am rezumat la a citi ce au scris blog-istele noastre...
Pe de altă parte, m-am bucurat foarte mult că am fost voluntar la FDP. A fost o experienţă constructivă şi mi-a dat şansa să promovez cu adevărat, cât de mult pot, ceva de care sunt încântată. Şi acum aş mai face asta. Din alt punct de vedere, mi-a plăcut foarte mult să văd tot ceea a cuprins festivalul. Eu sunt o avidă de cultură, recunosc. Iar oraşul ăsta îmi oferă deseori mult prea puţine oportunităţi de a-mi satisface setea asta. Aşa că apreciez calitatea. E ceva ce mi-a oferit FDP. Calitate. Şi mai trebuie să recunosc ceva.. sunt o foarte proastă cinefilă. Urmăresc foarte puţine filme. Poate de asta am profitat la maxim de scurtmetrajele din festival.
Nu sunt nişte motive destul de bune încât să aştept cu nerăbdare ediţia 2? 8->

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

VIS