Silhouette

author: Elena Rusu

silueta ta neagră
se îmbracă la lumina unui felinar
de pe măsuţa veche de cafea

iar măduva spinării tale
mă priveşte reticentă
şi eu îmi aşez gambele pe lemnul rece
şi aştept să treacă vagoanele
peste pulpa mea stângă
ca să am grijă
atunci când schimbi macazul
să îmi îndoi degetele ca
trenul să nu cadă de pe unghia mea
peste umbra ta

te privesc nedisciplinat
şi tu nu realizezi cum ochii mei
sar din orbite
printre venele tale
şi pulsează lângă inima ta goală
ca atunci când îmbrăcai pantalonii;
hmm, mai ţii minte?
gambele tale strigau către mine
să pătrund dincolo de piele
să văd de ce eşti rece

e ca un trecut
pe care nu l-ai mai îmbrăcat
în forma ta activă
şi stă singur
printre nasturii de la cămaşă
pe care mă pui
să ţi-i cos la lumina felinarului.

aţa albă s-a înnegrit
de atâta plâns peste viitor
şi măsuţa ta de cafea
transpiră sub greutatea picioarelor mele

iar trenul s-a oprit acum
pe marginea călcâiului tău.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

VIS