Egophobia

de când scriu, nu m-am aşteptat niciodata ca prima mea lucrare publicată să fie una de proză şi nu de poezie. recunosc, am fost puţin dezamăgită şi am pus la îndoială calităţile mele [ceea ce nu încetez să fac tot timpul, deşi nu îmi pierd curajul de a continua], dar la un moment dat mi-am dat seama că m-am bucurat de toată munca pe care am depus-o, mai ales că se referă la specia SF, pe care o abordez cu greu şi în lectură, darămite în scris! De acum sper în continuare să mai am idei bune, de care să mă ţin, cum am făcut cu aceea. E adevărat, la unele concursuri mi se impune limita de 3, 4 pagini, ceea ce mă împiedică să trimit unele creaţii prozaice, din simplul motiv că nu pot reduce numărul lor de pagini [mi se pare că tai în carne vie]. În fine, aici e linkul www.egophobia.ro , iar eu mă bucur să mă aflu acolo, ca debutant!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

Încă de pe atunci vulpea era vânătorul, Herta Müller