Billy

Billy


*lui Iustin*


Billy
era billy
billy
muşca din viaţă cu nesaţ
billy
scrie poveşti de adormit copii

scriu ca billy
scriu ca billy
scriu ca billy

billy
scria viaţa
pe felii de pâine
billy
mânca doar salam uscat
şi pâine prăjită
nu vroia să moară
şi purta ochelari

billy stătea pe net
pe MIRC
billy era iubit
billy juca Dota;

billy
nu avea decât un prieten
şi un pistol

scriu ca billy
scriu ca billy
scriu ca billy

billy...
ei bine
billy
mânca ridichi
tot timpul
ronţăia
billy
avea un pistol
cu ridichi...

scriu ca billy
scriu ca billy
scriu ca billy


billy avea 23 de ani
şi era singur.

Comentarii

  1. cine era billy?billy era trist?tu esti trista?

    RăspundețiȘtergere
  2. Billy..era o idee a unui coleg:P Billy e cateodata si o reprezentare a mea, daca vrei sa zici asa...dar Billy poate insemna multe, multe de tot:D
    tu ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  3. eu zic...pe Billy il dureau zambetele(ca o reprezentare a mea)
    ...
    genial Billy al tau

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc pentru incurajari :) ma bucur k Billy reprezinta si alte persoane..

    RăspundețiȘtergere
  5. vreau si eu o poezie pentru/despre mine elena;;);;) promit ca pun link pe blog la ea sa-ti fac trafic:> :)) >:d<

    RăspundețiȘtergere
  6. am sa ma straduiesc :)) :>:> nu promit inca nimic, dar o sa tin asta in minte :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

Încă de pe atunci vulpea era vânătorul, Herta Müller