Scrisoare catre "Fat-Frumos"

Draga TU,

Ce Dumnezeu faci cand eu nu sunt prin preajma? Adik stiu ca te comporti ca un nebun, desi cand te-am zarit erai cam cumintel.. Las k stiu eu care e universul tau; mi-am dat seama din prima clipa, cand ti-am vazut parul cum se misca in ritmul instrumentului...music is yours..
Eu sunt doar cea care te priveste din umbra, te admira desi nu stie nimic despre tine si vrea sa invete si ea. Dar tu nu ai de unde sa stii; esti prea pierdut in lumea ta. Da, vorbesc foarte serios cand iti spun ca te-as scoate la un pahar de jinutz in oras sa aflu mai multe despre tine, chiar daca e pe cai neortodoxe.
Sunt si eu distrata; te privesc, dar nu ma gandesc neaparat la tine. Desi uneori iti vad chipul si pe o foaie alba, ca si cum mi-ai surade. Dar nu te cred; ma seaca iluziile. Tu ma seci deseori. Ce dreq, nu poti da si tu un mass? Si acum ce sa fac? Sa astept sa te interesz? Adios, amigo! N-am timp de asa ceva. Ma observi sau nu, mai trece o zi si eu te-am uitat. Am si eu universul meu; doar nu credeai ca scopul meu in viata e sa te ador pe tine. Vai, ce ma amuz cand ma gandesc la tine!
Nu pot tine pasul cu tine; nici macar cu prietenele mele nu pot. Le pierd in universurile lor. Ce infinitate de sentimente!
Hai sa-ti povestesc ce am facut ieri. Sunt sigura ca te-ar interesa, daca ai sti ca ti se adreseaza. AERIANULE!!! Nu mai crede in atatea prostii; nici nu stii sa citesti in ochi unei fete. Dar eu ca o prietena buna ce sunt, te anunt si de acest lucru, ca nu cumva sa ma crezi o dezinteresata care nu se uita decat dupa ochii tai. Am vazut si mai frumosi, stai linistit. Oricum stai linistit. Eu nu te veghez decat rareori. Nu prea am timp de tine, amice. Hai gandeste-te umpic. Am fost la un meci de volei si apoi m-am pozat ca o nebuna cu fetele in parc. Cand dreq sa ma mai gandesc si la tine?
Sunt o super eroina si salvez prea multe suflete ca sa ma mai ocup si de al tau. Hai ca de cand iti tot scriu, trebuie sa imi incep programul. Da, lucrez si in schimb de noapte. Dar tu de unde sa stii? Ti-am mai zis, nu te scoate nimeni din lumea ta. Sper ca inca mai citesti scrisorile mele, ca imi suna pagerul de jumatate de ora si eu il tot opresc, de dragul tau, mai boule! Doar nu credeai ca te las cu o schita si un P.S de juma de pagina dupa program. Acum sunt fresh. Nu am dat sfaturi, nu am salvat nicio matza azi. Pot sa iti scriu cat de mult. Inca nu stiu ce ma impiedica sa termin ideea. Iar apare chipul tau pe o foaie velina. Of, of, ce ma fac eu cu tine? Te trec la urgente. Asta e....
Dragul meu, hai ca te-am pus in agenda. Uite ca ma gandesc destul la tine si la sufletul tau pierdut prin asternut. Uite ca iar imi suna telefonul. A plecat secretara; ma duc sa raspund. Asteapta putin...........gata, m-au chemat la morga. Nici nu vreau sa iti povestesc cum arata un suflet mort. Nu vreau sa te sperii. Te-am programat pe maine la un control. Sper ca nu ai cancer la suflet. M-ai mai speriat o data cu asta. Te-am si palmuit dupa aia. Cum sa ma sperii tu asa? Ti s-au urcat tigarile la suflet. Lasa ca stiu eu; nu mai minti!!!
Bine, bine, ti-am spus destule acum. Multumesc ca m-ai ascultat si de aceasta data! Nu stiu cand iti mai scriu...sunt destul de ocupata. Multe operatii hardcore, pe suflet deschis. Hai ca te pup pana la urma!

Cu drag,
Dr. HOT

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

Încă de pe atunci vulpea era vânătorul, Herta Müller