O pata discordanta de culoare...

helen : la ce ai teza?
flavya: istorie...
helen 81: auci
helen 81: nush ce sa zic..
flavya: de stiut tot stiu eu ceva k mi-am mai repetat in week-end
flavya: da ma foote faza k nu pot sta treaza
flavya: mi soooooooooooooooooooooooooooomn
helen 81: fugi si te culca si te scoli mai devreme..
helen 81: si inveti in tramvai
flavya: imi invat la noapte
flavya: orikoom n-o sa am ce face
flavya: dekt sa visez iar pitici...
flavya: mai bn inva l ist
helen 81iticii sunt buni
helen 81: eu le duc dorul alor mei
flavya: knd o sa inceapa sa te loveasca cu ciocanu in kp knd vrei sa te duci la baie n-o sa le mai duci doru...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

Încă de pe atunci vulpea era vânătorul, Herta Müller