Dedicatie celei mai bune prietene...

I-am spus astazi flavyei cat de mult tin la ea? pai, poate e cazul sa stie mai multa lume...Pentru ca ea e in stare sa strige in gura mare cat e ea de nebuna si implicit cat de nebune suntem amandoua...ea radiaza si pentru mine...eu zambesc si sunt alaturi de ea...ii intind un brat si i-l agat de gat...si ea, pe dupa talie..si asa, ne indreptam mai departe catre soare; cine a spus ca nu-l putem atinge? ba putem: eu cu flavya. poate parem bete, mult prea euforice, dar va asigur ca suntem fericite doar pentru ca suntem impreuna, o prietenie care nu ne permite sa fim triste, indiferent de cat de multe probleme avem...cum sa nu avem grija una de alta? ne citim din priviri, ne vedem de doua ori pe an, dar ne cunoastem una pe cealalta mai bine decat pe noi insine..si asta conteaza mult...ne scuteste sa ne privim in oglinda sufletului; cu tot hazul, ne recunoastem defectele, calitatile, radem una de cealalta; bineinteles, tot impreuna...


Si acum ma simt bine, zambesc, ascult o melodie care ne-ar putea caracteriza oricand... si ii multumesc ei pentru toata dragostea pe care mi-o daruieste de aproape 4 ani de cand ne stim. doamne, am crescut impreuna! de la copii la adolescente...si acum devin nostalgica... dar cred ca mai am timp sa ii las flavyei o dovada de iubire...


Desi nebuna nu imi mai scrie de ceva timp si ar trebui sa ma supar, nu ma simt in sare acum..nu pot sa suparata mai mult de doua ore, oricum..daca nu ma suna ea, o sun eu si ne impacam...nu e nevoie de cuvinte...


Vine vacanta, ne asteapta noi porti deschise; impreuna... da, recunosc..orice ar fi, imi iubesc prietena...si ii acord cat mai multa importanta posibila!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

VIS