Am ramas pe malul marii pentru vise...

A ramas o pagina goala..nimic din ce as scrie acum nu ar putea sa o mai umple..oare in adancurile ei a mai ramas vreun fir de nisip pe care sa-l salvez? Si cum as putea eu oare sa ajung pana pe fundul marii pentru o...speranta? M-am oprit pe malul marii, meditand. Poate ca pe langa mine trecea o meduza, dar am uitat sa ii soptesc pe cine iubesc; poate nu ma mai simt o stea de mare...nu mai e nimic care sa ma poarte pe valuri; meandrele marii mi se par putin cam amare, asa mi le-am dorit...Dar acum cand le gust, m-as intoarce si as cere "paginii" sa o ia de la inceput.. Totusi, mai caut ceva prin nisip; ma arde soarele, insa "gust" sentimentul. Sunt determinata sa gasesc macar o margica colorata; chiar si atat si o voi eticheta drept...TRECUT!As scrie si totusi nu indraznesc; ca sa ma acuze toti ca eu nu sunt eu si ca vreau sa fiu altcineva de fapt? Pai daca nu stiu cine sunt eu, se explica...Am doar o amintire la bord si am plecat pe mare. Oh Doamne, dar nu mai curata nimeni marea asta? Deja nu mai pot sa o privesc; oh, mare albastra! Ai ramas un vis pentru mine! Oare cum arati acum? Ai imbatranit si tu...eu deja merg in "carje".Parca as fi un cavaler in ultimul lui turnir, cu o armura pe care abia pot sa o port, zgariata in zeci de locuri. Ce batalie ma mai asteapta? E ultima mea sansa, ultima lance...dar nu mai conteaza..voi zambi oricum cand totul se va termina...Oare ce va fi cand totul se va termina? Mi-as dori cel mai mult sa dispar, sa vad totul din umbra, ca o fantoma... Ce vise!!! Oare de ce visez atat de mult? Oare lumea a ramas la fel de insensibila cum era ieri? Mai mult ca sigur... Caut o margica colorata..o SPERANTA!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

VIS